آوا باکس وی باکس عصربازی
 
عصربازی
دانلودبازی وبرنامه آندرويد و کامپيوتر/کارتون ومستندو...
 

با برنامه مفید و کاربردی The Holy Quran Program در خدمت شما عزیزان هستیم که شما را قادر می سازد تا تمام آیات قران را بخوانید و در صورت مایل بودن آن ها را پخش نمایید تا بهتر ایات مبارک قرآن کریم را فرا بگیرید . این برنامه قابلیت های جالب و کاملی را در اختیار شما قرار می دهد که قابلیت جستجو ، نمایش تعداد کلمات تکراری در قرآن و بسیاری از ویژگی های دیگر در این نسخه در درسترس هستند . این نسخه به دو زبان انگلیسی و عربی می باشد که امیدواریم از این برنامه مفید نهایت استفاده را ببرید .

 

The Holy Quran Program خواندن و گوش كردن آيات قرآن كريم با The Holy Quran Program v6.31

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

همانطور که میدانید سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل و تبلیت ها روزبروز در حال گسترش است و بازی ها و برنامه های زیادی و به طور کل اپلیکشین های زیادی برای این سیستم عامل که بر روی گوشی ها و تبلیت غوغا میکند ، طراحی می شود. اگر گوشی یا تبلت آندروید ندارید و یا اگر میخواهید بازی ها و برنامه های آندروید را تست کنید یا در ویندوز تجربه نماید ، میتوانید از نرم افزار YouWave for Android استفاده کنید. این نرم افزار بسیار کاربردی اپلیکشن های طراحی شده ویژه آندروید را روی ویندوزهای XP/Vista/7 اجرا خواهد کرد. تمامی اپلکیشن ها دقیقا مشابه گوشی های موبایل و تبلت ها اجرا خواهند شد. باتوجه به شبیه سازی عملکرد کارت SD و همچنین  امکان انجام بازی های آنلاین چندنفر و وجود کلیدهای کنترلی در محیط برنامه به منظور استفاده آسان تر ، تمامی باعث می شود که این نرم افزار باعث اجرای اپلیکشن مشابه یک گوشی آندروید باشد. نسخه جدید این نرم افزار از Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

 

youwave for android اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با YouWave for Android 4.1.0

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد.  دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather Watcher Live نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.1.70

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

DVDFab Passkey نرم افزاری قدرتمند است که میتواند نسبت به رفع قفل های موجود روی دی وی دی ها اقدام کند. این نرم افزار میتواند روش های معروف قفل کردن دی وی دی ها و قفل گذاری های ناحیه ای را از پیشرو برداشته و امکان مشاهده کامل دی وی دی را برای شما فراهم آورد. بعد از شکسته شدن قفل دی وی دی مربوطه میتواند با انواع نرم افزارها آن را روی هارد دیسک خود کپی کنید یا اینکه توسط نرم افزارهای ریپ کننده آن را ریپ نماید. البته DVDFab Passkey میتواند محتویات دی وی دی قفل شده را از بعد بازگشایی به شما نمایش دهد. معروفترین روش های قفل گذاری دی وی دی ها روش های RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard می باشد که توسط این نرم افزار به راحتی قابل بازگشایی هستند.

 

dvdfab passkey شکستن قفل دی وی دی DVDFab Passkey 8.0.6.6 Final

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصربازی و آدرس asre-bazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 221990
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



برو بالای صفحه