آوا باکس وی باکس عصربازی
 
عصربازی
دانلودبازی وبرنامه آندرويد و کامپيوتر/کارتون ومستندو...
 

arth Alerts نرم افزاری فوق العاده جالب و کارامد که به شما پدیده های طبیعی که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهد را گزارش می دهد و میتواند آنها را پیش بینی که و به شما اطلاع دهید که چه زمانی چه حادثه طبیعی رخ خواهد داد. این نرم افزار اطلاعیه های جهانی ، گزارش ها و عکس های ماهواره ای مختلفی را از یک پدیده در زمان وقوع یا قبل از وقوع آن را برای کاربر آماده میکند تا کاربر بتواند از آن حادثه طبیعی رخ داده یا قبل از رخ دادن آن اطلاع داشته باشد. این اطلاعات و گزارشات از منابع مختلف اینترنتی که توسط سازمان های جهانی آب و هوا ، زمین شناسایی ایالات متحده آمریکا و موسسه اسمیتسونیان ارائه می شود به سمع و بصر کاربر می رسد.

 

Earth Alerts پیش بینی حوادث طبیعی و آب و هوا با Earth Alerts 2012.1.16

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟نرم افزار های Windows Media Player،Winamp، در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است.

 

DFX Audio Enhancer افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی با DFX Audio Enhancer v10.134

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

Smart Install Maker – توسط این نرم افزار می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه برنامه نویسی برای فایل ها و پروژه های خود فایل های نصب بسازید . با وجود سادگی نرم افزار ، فایل های ساخته شده با این برنامه می توانند به صورت حرفه ای و با حداقل حجم ممکن ساخته شوند . قادر خواهید بود تا برای فایل های Install خود کلیدهای میانبر ، اطلاعات و کلیدهای ریجستری ، فایل های .ini ، توافقنامه و … اعمال کنید و با نسب بالای فشرده سازی ، آن ها را در کمترین زمان ممکن آماده کنید .

 

Smart Install Maker ساخت فايل هاي اينستال توسط  Smart Install Maker v5.0.4

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .

 

EASEUS Partition Master پارتیشن بندی آسان با EaseUS Partition Master Professional v9.1.0

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...

SecurityCam v1.2.0.2 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند. این برنامه حتی می تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد که یکی از این کارها پخش صدای هشدار دهنده است که قادر به فراری دادن فردی که وارد محیط شده است می باشد. همچنین این برنامه هم قابلیت استفاده به صورت محلی  Local  و هم از راه دور  Remote را داراست و می تواند بهترین گزینه امنیتی برای سیستم شما باشد.

 

SecurityCam تبديل وبكم به دوربين ضد سرقت با SecurityCam v1.2.0.2

وی باکس

آوا باکس

ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصربازی و آدرس asre-bazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 645
بازدید کل : 222635
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



برو بالای صفحه